LOS' samarbejdspartner BOARD OFFICE afholder nu præsentationer via Teams for et medlem af gangen - ganske gratis.

Med en professionel bestyrelsesportal som BOARD-OFFICE bliver bestyrelsens arbejde mere effektivt, blandt andet i forhold til dokumenthåndtering, compliance, sikkerhed, legitimering, fortrolig kommunikation, juridisk gældende underskrifter med mere. Ved at bruge portalen sikrer man, at både ledelse og bestyrelse overholder gældende regler.


Brug dette link Book demo. I bliver herefter kontaktet af BOARD OFFICE, og laver en aftale direkte med dem, når det passer jer.

Målgruppen for præsentationen er bestyrelsen, ledelsen og administrativt ansatte.

BOARD-OFFICE portalen kan tilpasses hver enkelte bestyrelses specifikke behov, og fordelene er blandt andet:


Derudover giver portalen mulighed for, at man kan dele dokumenter med eksterne interessenter såsom advokat, revisor, bank eller offentlige institutioner m.v.

LOS anvender portalen i eget bestyrelsesarbejde, og har indgået et samarbejde med BOARD OFFICE for at kunne tilbyde LOS’ medlemmer de bedst mulige betingelser for bestyrelsens arbejde. 

Læs mere om BOARD-OFFICE på LOS' hjemmeside, her https://www.los.dk/hvad-er-los/medlemsfordele/bestyrelsesportal/ 

Ønsker du yderligere oplysninger, book via linket ovenfor, eller kontakt BOARD OFFICE på e-mail info@board-office.dk eller telefon 70251300.

Har du spørgsmål til LOS vedr. arrangementet kan du kontakte Tine Hardbo Larsen på thl@los.dk eller telefon 33 18 10 11.